Gästebuch

Kommentar schreiben

Kommentare: 2
  • #1

    Sandra (Samstag, 30 September 2017 10:17)

    Hallo Heidi. Ich wollte mich auf diesem Wege bei dir bedanken das du für mich die Welt der Klassik geöffnet hast. Das Konzert im Hinterhof Palazzo war für mich und alle meine Freunde und meine Familie ein unbeschreibliches Erlebnis das uns tief berührt hat. Du bist einfach toll. Ganz liebe Grüsse und eine dicke Umarmung. Sandra

  • #2

    Aidan Dockery (Montag, 22 Oktober 2018 21:41)

    Heidi,
    Purely by chance, I stumbled on your website! Hope you remember me from your days in No. 1, New Street, Longford, Ireland. Great to see that you have carved out a career for yourself in singing- I remember your beautiful voice! My email is: aidan.dockery1@gmail.com if you want to get in touch- I'd love to hear from you sometime!
    Best wishes always, Aidan Dockery.